Share Button

TEK:DSC_0086manjsa NA STRAN

Pridruži se nam tudi ti na jutranji vadbi teka.

V jutranjo vadbo teka se lahko vključijo tako začetniki popolnoma brez izkušenj, tekači, ki jim je cilj preteči razdaljo 10 km, tekači, ki se pripravljajo za nastop na malem maratonu, tekači, ki že imajo maratonske izkušnje, pa tudi tisti, ki se pripravljate za nastop na triatlonu. Delež žensk bi bil zelo razveseljujoč, saj pisana zasedba zagotavlja tudi prijetno druženje. Poskrbljeno pa bo, da bo vadba individualno zasnovana, tako da je prilagojena sposobnostim in ambicijam vsakega posameznika.
Z vadbo pričnemo v maju 2013 in sicer s ponedeljkom, 6. maja.

Vadbo bo vodil vaditelj triatlona Uroš Medvedec.

Tek je gotovo eden učinkovitejših načinov za izgubo telesne maščobe, pridobitev mišične mase in oblikovanje telesa – še posebej tistih delov, zaradi katerih se predvsem ženske najpogosteje obremenjujete – nog in zadnjice. Že dolgo je znano, da naj bi bila za izgubo telesne maščobe posebej učinkovita jutranja aerobna vadba na tešče. Z nekaj discipline lahko jutranji ‘jogging’ postane del tvojega vsakdanjika, s tem pa narediš svojemu telesu veliko korist. Ne samo da se boš ves dan počutil/a boljše, da boš pridobival/a kondicijo in topil/a maščobe, aerobna vadba (po možnosti na tešče) naj bi nudila tudi neke vrste zaščito proti kopičenju maščobe. Zjutraj so v našem telesu zaloge glikogena (sladkorja) nizke, kar pomeni, da mora telo porabljati energijo iz drugih virov, torej maščob. Če se torej odločiš za tek v jutranjih urah, boš stopil/a največ maščobnih zalog. Ker zjutraj sklepi in mišice še niso tako ogreti kot pozneje, ko smo že nekaj ur pokonci in imamo za seboj že kar nekaj hoje, pa je zelo pomembno, da si vzamemo dovolj časa za ogrevanje, po treningu pa mišice dobro raztegnemo, da se izognemo poškodbam. Bodi vztrajna/vztrajen in ne pričakuj magičnih rezultatov že v enem samem tednu. V začetku se utegne zgoditi, da bo tvoja tehtnica pokazala celo kakšen kilogram ali dva več. Tedaj se ne ustraši, saj to pomeni le, da pridobivaš mišično maso, ki je težja od maščobe. Večji odstotek mišične mase pa pomeni le, da tvoje telo že v mirovanju porabi več energije. Torej: več kot imaš mišične mase, hitreje boš porabljal/a energijo in s tem ob urejeni prehrani hitreje izgubljal/a kilograme.

Vadba je organizirana na sledeč način:
1. Vsak ponedeljek, sredo in petek ob 6:10 uri ( vadba bo trajala od 30 min. – 45 min. )
Zberemo se na parkirišču na Policah. Začeli bomo s kombinacijo hoje in pogovornega teka. V vsako enoto vadbe seveda sodi tudi ogrevanje, raztezne vaje, vaje za moč ( počepi, skleci, trebušnjaki,… ). Namen: dan začeti s tekom, boljše počutje, več energije, druženje,..
5. Cena
2 €/vadbo/osebo

KOLESARJENJE:

Treningi kolesarjenja so namenjeni vsem kategorijam kolesarjev: začetnikom popolnoma brez izkušenj, kolesarjem, ki so doslej že pridno nabirali kilometre, pa še nimajo ali morda tudi že imajo izkušnje z večjih kolesarskih prireditev, triatloncem vseh kategorij. Preberite si kaj je pomembno, kako bo potekala vadba in kako so organizirani treningi.

Kaj je pomembno?
Osnovna oprema – cestno dirkalno kolo, gorsko kolo ali treking kolo, kolesarska čelada, kolesarski dres ( hlače + majica ), pijača, hrana po želji ( banana, geli,..). Pomembno je imeti tudi veliko dobre volje ter pripravljenosti vložiti nekaj truda za kasnejše kolesarske užitke. Kolesarili bomo v skupinah, ki bodo organizirane čimbolj homogeno tako, da bo dolžina in zahtevnost kolesarjenja prilagojena sposobnostim in ambicijam vsakega posameznika.

Kako poteka vadba?
Z vadbo bomo pričeli v maju 2013 ( od ponedeljka, 6. maja dalje ) in bo potekala vse do konca septembra 2013. Zbiramo se na letališču v Ajdovščini, ki je izjemno izhodišče za najrazličnejše kolesarske ture. Možno je organizirati najrazličnejše ravninske, kot tudi zahtevnejše ture z vzponi in daljše ture na dokaj lepih in ne preveč prometnih asfaltiranih cestah. Treningi trajajo do dve uri, kasneje pa jih bomo glede na daljšanje dneva in boljšo pripravljenost tudi podaljševali. Namenjeni bodo predvsem pridobivanju osnovne dolgotrajne kolesarske vzdržljivosti, za manj izkušene tudi spoznavanju osnovnih zakonitosti kolesarjenja v strnjeni skupini in kasneje tudi izboljševanju tehnike in taktike kolesarske vožnje v skupini, vzponih in spustih.
Treningi so organizirani na sledeč način:

2. Vsako soboto v maju od 9.00 – 11.00 se zberemo na podlagi prej dogovorjene lokacije. Glede ure se bomo sproti dogovarjali-odvisno od vremenskih razmer. Ture trajajo do 2 uri.

3. Vsak ponedeljek v maju od 18.00 – 19.30

4. Vsako sredo v maju od 18.00 – 19.30

5. Za sladokusce bomo organizirali dvodnevno kolesarjenje, kjer zbiramo predvsem slikovite ture z veliko vzponi in vožnjo preko znanih Alpskih prelazov. Vaši predlogi o najprimernejšem terminu, trajanju in predvsem o trasi so nadvse dobrodošli in nam bodo v veliko pomoč pri organizaciji. O izbranem datumu in trasi izleta boste pravočasno obveščeni.

Vadnina: 2 eur/trening/osebo

Vsi, ki se boste udeleževali treningov, se lahko včlanite v Triatlon klub Ajdovščina. Letna članarina znaša 10€. Tisti manj izkušeni ste še posebej vabljeni. Vadba bo prilagojena pripravljenosti in sposobnostim prav vsakemu izmed vas.

Vadbo bosta vodila Igor Sever in Uroš Medvedec.

ekipa Triatlon kluba Ajdovščina

Nazaj na novice