Tek

Share Button

Vadba teka za vse generacije

V vadbo teka se lahko vključijo tako začetniki popolnoma brez izkušenj, tekači, ki jim je cilj preteči razdaljo 10 km, tekači, ki se pripravljajo za nastop na malem maratonu, tekači, ki že imajo maratonske izkušnje, pa tudi tisti, ki se pripravljate za nastop na triatlonu.

Delež žensk bi bil zelo razveseljujoč, saj pisana zasedba zagotavlja tudi prijetno druženje. Poskrbljeno pa bo, da bo vadba individualno zasnovana, tako da je prilagojena sposobnostim in ambicijam vsakega posameznika.

Vadba teka v letu 2014

Točen načrt in ure izvajanja tekaške aktivnosti bomo še objavili. V nadaljevanju tega prispevka, pa si lahko ogledate, kako smo to počeli lani. Če vas zanima več, pa nas lahko kontaktirate!

————————————————————————————————————————————————–

Vadba teka v letu 2013

Z vadbo pričnemo v  marcu 2013. Treningi v obdobju december 2012 – marec 2013 so namenjeni predvsem pridobivanju osnovne dolgotrajne vzdržljivosti in pripravi na Kraški maraton na 8 km ali polovični maraton.

Treningi so organizirani na sledeč način:

1. Vsak torek

  • marec, maj ob 17:30 uri,

Zberemo se na parkirišču na Policah. Tečemo predvsem klance (kasneje intervale), v skupni količini od 5 do 20 km. Za začetnike je predviden poseben program kombinacije hoje in teka, glede na stopnjo pripravljenosti posameznika. V vsako enoto vadbe seveda sodi tudi ogrevanje, raztezne vaje, atletske vaje, pospeševanja, iztek.

2. Vsak četrtek

  • marec, maj ob 17:30 uri,

Zberemo se na parkirišču na Policah. Treningi so individualno zasnovani. Tečemo tempo teke, oziroma fartleke v količini od 5 do 20 km, odvisno od treniranosti, ambicij, tekmovalnih ciljev in planov posameznika. Za začetnike je predviden poseben program kombinacije hoje in teka, glede na stopnjo pripravljenosti posameznika. V vsako enoto vadbe seveda sodi tudi ogrevanje, raztezne vaje, atletske vaje, pospeševanja, iztek.

3. Vadba teka po individualnem programu

Za začetnike je predviden poseben program kombinacije hoje in teka, glede na stopnjo pripravljenosti posameznika. Že izkušeni tekači tečejo od 60-180 minut. Intenzivnost in trajanje so določeni glede na sposobnosti posameznika in rezultate tekmovanj in testiranj (stopnjevani test). Za najambicioznejše je nekajkrat predviden tek v dolžini (30 km).

4. Testiranje pripravljenosti

(stopnjevani test na stadionu v Vipavi) izvedemo pred pričetkom posameznega pripravljalnega obdobja. Naj vas ne skrbi, kako poteka test, za vse informacije in izvedbo bomo poskrbel na samem stadionu. Od vas pričakujem samo, da pridete v športni opremi (potreben je merilec srčnega utripa; kdor ga nima, si ga lahko sposodi od koga na stadionu) ter natančno upoštevate navodila za izvedbo testa.

5. Cena

mesečna vadnina ( 2x tedensko ): 20 € na mesec

Na razpolago smo vam:

  • Naslov: Na Trati 4, 5270 Ajdovščina, 
  • Tel: 041377446 Uroš , 
  • Email: 3atlon.klub@gmail.com

———————————————————————————————————————————————-

Program dela: POLETJE 2013 (JULIJ-AVGUST)

TERMINI VADBE:

TOREK IN ČETRTEK Od 19.20h do 21h: Cena vodene vadbe je 10eur (8 obiskov)

JUTRANJA VADBA PONEDELJEK, SREDA IN PETEK Od 6:10 do 7:00 Cena vadbe je 2 €/ obisk

DOBIMO SE NA PARKIRIŠČU PRED ŠC POLICE